Holiday

Jag var ledig idag. En hel dag utan jobb, en hel dag utan slit!

Eller hur..

Tänkte passa på att göra saker jag inte har hunnit innan, och som jag inte kommer hinna senare. Och listan blev längre än jag trodde...

* Maila om ledigt från jobbet (anledning: Way Out West med Hanna!!!)
* Kolla mammas mail (se om bekräftelse kommit angående mat på deras vandring i Skottland)
* Kolla upp dagar jag jobbar (skriva upp i almanackan)
* Töma kompost-hinken i komposten (samtidigt försöka att inte spy)
* Töma papperskorgar, ställa ut soptunnan (tömning imorgon)
* Tvätta (bl.a. jobbtröjan)
* Diska (innebär även leta upp disk som bror spridit ut i alla delar av huset)
* Handla (till potatissallad)
* Fixa mat (göra potatissallad)

Hann även med att duscha, äta lunch (vid halv 8-tiden) och prata med syster en stund då hon ringde precis innan jag tänkte att jag skulle äta.

Så nu är jag utvilad och redo för jobbet igen!

...inte...

Kommentarer
Postat av: Hanna

JIPPIE!

2008-07-06 @ 01:12:39
URL: http://dethararingenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0