Vardagsobservation: Majonäs

Nu är jag säker. Ica Kvantum är ute efter mig...
Det jag menar är inte att Ica registrerar vilka varor man köper mest av, så man får rabatt på dem, nej det har jag inga protester mot. Det här är mer personligt, jag vet att det är just mig de vill bryta ner inifrån.

Jag har tidigare skrivit om mina äventyr i deras butik, min jakt på majonäsen. Då lyckades jag efter en lång tids sökande hitta den bakom godiset. Så när jag nu åter igen skulle ut på samma uppdrag styrde jag självsäkert mina steg till just denna hylla. Men nederlagen var ett faktum. För på hyllan bakom godiset stod istället olika kakor uppradade, hånflinande mot mig och min enfald.
Jag var självklart förkrossad.

Men sagan slutar inte så, utan jag fortsatte min jakt.
Majonäsen stod en hyllrad längre bort.
Men jag tycker ändå att detta är bevis nog.

Ica Kvantum är ute efter mig...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är bra att lära känna sin fiende - så följ med och handla så ofta som möjligt!!!

2008-11-08 @ 14:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0