Dikt

För inte så länge sedan, när jag hade en håltimma, så tyckte du att jag skulle skriva en dikt till dig. Det gjorde jag inte.
Men, jag har kluddat ner några rader ganska nyligen, eller snarare fortsatt lite på något jag började på för ett tag sen. Det är ett resultat av tankegångar under en långpromenad. Men du kan väl se det som att det är till dig? Det är kort, men det får duga.
Du vet nog vem du är ;)


Att tänka på hur vacker du är får mig bara att le,

För en skönhet har oftast bara tid för sitt.

Men när jag tänker på hur du lyssnar på vad jag vill säga,

Då slår mitt hjärta i samma takt som ditt.


Lite smågulligt väl? :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Som jag ser det så kan det bara finnas en person det syftar på. Jag är smickrad!



...för du har väl inte gått och varit otrogen nu igen? Va? Svara mig!

2009-05-10 @ 16:56:20
URL: http://dethararingenblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

...men det är väl mamma du tänker på...

2009-05-15 @ 21:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0