Vardagsobservation: Skitprogram

En liten vardagsobservation angående skitprogram:

Jag hade nämligen med stor möda förflyttat mig från datorn, ner till TV:n, med avsikt att avnjuta ett avsnitt av ett sunt och hälsosamt program som berikar mitt liv och min sociala kunskap. För varje vardag kl.22.00 visar MTV South Park, en gåva till mänskligheten. Men mitt liv, mina drömmar och min själ krossades brutalt i bitar då jag insåg den bittra sanningen. Just den här kvällen visade de istället sista avsnittet av A shot at love, ett program jag måste erkänna att jag inte har så mycket till övers för. Därav benämningen skitprogram.
Att jag satt kvar och faktiskt tittade på det (väl medveten om de mentala riskerna), beror på att jag i mitt naiva hjärta fortfarande trodde på en räddning, d.v.s. att de skulle visa South Park efteråt.
Jag hade fel.
Och nu är jag sur...

Kommentarer
Postat av: marianne

åhh, southpark är ju så bra! :D

2008-09-01 @ 20:00:04
URL: http://hippienerd.blogg.se/
Postat av: Mamma

Men du kan ju se DVD dygnet runt :-)

2008-09-27 @ 21:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0