Jag har en kärlek

Gårdagskvällen blev längre än planerat, den blev trött men glad. Och någon skrev ihop något enkelt.
Jag har svårt för att avgöra om den är gullig, eller lite för sliskig, min lilla kärleksförklaring. Men den kommer ändå här, och den är dedikerad till alla er som verkligen betyder.


Jag har en kärlek jag aldrig kommer att släppa.
En kärlek som satt sig för djupt.
En kärlek som håller mig vid liv,
   du vet väl hur det är?
En kärlek jag aldrig kommer att svika,
Den kärleken är min sanning.
Jag har en kärlek som håller mig varm,
nu när vintern lägger sin vita filt över småstaden.
Jag har en kärlek som bäddar in mig
i ett täcke som utstrålar lugn.
Jag har en kärlek,
och det måste du väl förstå,
att min kärlek,
det är
Du, min vän.
Du är min kärlek,
min vän

Kommentarer
Postat av: Ghazaleh graaaaaooo

Dikten är ju som skriven till mig. Medger du att du tänkte på mig? Undra hur ofta du sitter o dagdrömmer om mig, haha...AJMAJGAD jag är så glad över att du finns, tönt! Jag ska föresten hänga med o fika nästa gång...En dag i taget. Nu ska jag sluta skriva.



Slut.

2008-11-25 @ 20:36:32
Postat av: Hanna

Vad nu, inget blodband? Nej, men seriöst, jag tycker den är himla fin. Gillar stycket med den vita filten över småstaden.

2008-11-26 @ 19:04:28
URL: http://dethararingenblogg.blogg.se/
Postat av: mamma

Tack - du är då för rar!

2008-11-26 @ 22:08:05
Postat av: Anonym

Nämen! Jag? OJ då.... He he

2008-11-30 @ 21:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0