Vardagsobservation: Bussresa

I söndags kom jag hem från Göteborg, en stad som jag bara kan tänka fina tankar om. För den här vistelsen gav mig inte bara en paus från småstaden, den gav mig en Hello Saferide-konsert och en helg med Hanna.
Sedan gav den mig visserligen en fem timmars lång bussresa hem också...

Att bara sova fyra timmar natten innan man ska åka buss i fem timmar leder inte till någon högre kvalitet på tankarna, det var ganska uppenbart att inga världsproblem skulle lösas under min färd. Jag hade tre funderingar/konstanteranden under hela resan. Jag tyckte att det var väldigt tyst, hade det verkligen varit så här tyst hela tiden? Tänkte jag ca fem minuter efter att min musik hade tagit slut. Jag konstaterade även efter tre timmars resa att fem timmar är rätt lång tid. Och så började jag fundera på vad som skulle hända om jag slog till killen framför mig i huvudet med min penna.

Men jag lyckades även slumra till en stund. Och drömde.
Och i min dröm bet jag ihjäl två vita kaniner.
Hur jag ska tolka det är jag lite osäker på...

Kommentarer
Postat av: Ghazaleh

Haha, du är STÖRD..Just the way I want it! tssssss...Kärlek Rebecka! Kärlek!

2008-11-13 @ 23:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0