Gamla minnen...

Börjar tröttna på skolarbeten nu... Gör engelska nu... och på tal om engelska (nejdå, det här kommer helt spontant) hittade jag längst bak i mitt engelska-häfte något jag tror jag skrev i ettan (på gymnasiet, inte lågstadiet). Inte så avancerat, men..


Jag har ont i mitt huvud
Det spränger och brinner
Jag har skrapat upp knäet,
och blodet det rinner

I mitt öra frodas en infektion
Jag hör inte vad någon säger
Min hals gör ont, och när jag äter
blir det värre när jag sväljer

Något trycker på mina lungor
Det är svårt för mig att andas
Jag har problem att somna inatt
och nu ser jag gryningen randas

Magen känns både full och tom,
snart kommer jag nog att spy
Det kliar över hela kroppen
Sönderriven är min hy

Det snurrar i huvudet av yrsel
Jag ramlar, mina ben är svaga
Jag kommer nog gå under snart
Men vad fan, jag vill ju inte klaga.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tjena snygging, när kommer du hit? :)

2008-10-18 @ 23:41:08
URL: http://dethararingenblogg.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jävligt bra fråga. Jag har spanat runt på deras hemsida och på ticknet och det verkar inte som de släppt biljetterna än. Ska hålla ögonen öppna!

2008-10-19 @ 19:54:05
URL: http://dethararingenblogg.blogg.se/
Postat av: Victor

Börjar du tröttna på skolarbetet nu..? jag måste säga att du är lite efter oss andra :P

2008-10-20 @ 21:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0