Planer...

Så jag började springa längre,

Samtidigt som jag åt mindre.

Allt för att fyllan skulle bli billigare.

Ja, jag skulle bli alkoholist.

                      Jag ville annat, men alla andra sorger var redan tagna.

                      Och droger blev för dyrt.

 För du har redan testat anorexi

Du spydde upp allt du åt.

 Du fick ditt hjärta krossat

Och gav dig själv ensamrätt på ensamhet.

 Du fick åka ambulans igen

Efter ännu ett försök att ta slut.


Så fick du komma hem,

Till ett hem som aldrig var ditt.


Och jag hjälpte dig att ställa dig upp,

Samtidigt som jag, i hemlighet,

Planerade mitt eget fall.


Men så tog du det från mig igen.

Jag hörde att du är rehabilitering nu...

Kanske borde jag börja spara ändå.

                      För vad kostar egentligen heroin?


-Rebecka


Kommentarer
Postat av: Ghazaleh

Du äger Rebecka! Har sagt det förut och säger det igen, fortsätt, skriv skriv! Du kommer bli så jäkla stor en dag..Du är bäst och jag gillar dig mest!

2008-09-26 @ 22:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0