Äppelsugen

Klockan är 00.03, natten mellan lördag och söndag.

Jag är för pigg för mitt eget bästa, vilket resulterat i att jag frivilligt sitter och skriver på mitt geografiarbete. För om jag skriver på det nu, så kommer jag ju faktiskt bli klar med det snabbare!

Det som däremot är jobbigt är att jag är sjukt sugen på ett äpple. Någonting som för tillfället inte finns i hushållet, då någon (jag) åt upp det sista tidigare idag. Hade affärerna bara varit öppna skulle jag utan tvekan ha gått och köpt ett. Men nu är de inte det.



Låttips: Anyone else but you - The Moldy Peaches

You're a part-time lover and a full-time friend

The monkey on your back is the latest trend

I don't see what anyone can see

In anyone else, but you


Kommentarer
Postat av: Ghazaleh

U are my precious :)

2009-02-11 @ 20:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0