CAE-prov

Efter ett år med kursen Engelska C med inrikting mot Cambridgeprovet, så var det i onsdags äntligen dags. CAE-provet (Certificate in Advanced English) skulle nu äga rum.

Provet började 9.00 i skrivsalen på gymnasiet. Jag hade ställt klockan på 7.00, för att jag skulle slippa stressa. Ungefär 8.50 vaknade jag. Jag skulle gärna vilja beskriva vad jag tänkte, men det är tyvärr omöjligt. I det läget tänkte jag inte, det var bara att dra på mig första klänningen jag fick tag på (och underkläder, men det förstod ni kanske), slänga ner plånbok (jag var tvungen att ha ID till provet) och mobil i en väska och cykla iväg. Resan från sängen till klassrummet tog 15 minuter. Nytt rekord.

För övrigt kändes det som att provet gick bra, trots att jag varken fått frukost, kaffe eller en dusch (något som skulle ha behövts..).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0