Uppsala, fortfarande

IKEA-besöket resulterade i en helkväll med godis, jordgubbar och IKEA-möbler. Underbart.

Jag har börjat jobba, har hittills haft två pass på fyra timmar. Det är imponerande hur långa fyra timmar kan bli när man inte har något att göra... Ingen tycktes vilja ta en lunch eller en fika just de dagarna, något som förmodligen beror på värmen. Och jag har dessutom inte lärt mig kassan än, så jag fick hålla mig till att servera och plocka disk. Och desperat fråga om det finns något jag kan göra. Ungefär var femte minut gick jag ut och kollade om det fanns någon disk.

Idag var jag ledig igen. Förmiddagen låg jag ute i solen tillsammans med syster och jobbade på solbrännan. Eftermiddagen blev jag upplockad av en kusin och hennes pojkvän och åkte och badade med dem, riktigt trevligt. Och nu behöver jag inte vara orolig för att jag inte skulle bada den här sommaren med. Check!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0